ابعاد خرید و فروش سیم کارت

خرید و فروش سیم کارت بر خلاف ظاهر ساده نقل و انتقال آن دارای سه بعد “مادی، معنوی و حقوقی” می‌باشد که مختصراً به آن می‌پردازیم :

۱- اولین و مهم‌ترین رکن خرید و فروش سیم کارت، سلامت سند، استعلام نقل و انتقالات گذشته آن و نحوه صحیح انتقالات می‌باشد؛ که این موضوع همان “بعد حقوقی خرید و فروش سیم کارت” است و پیشنهاد ما در این خصوص، خرید و فروش سیم کارت از مراکز معتبر و دارای سابقه در این امر می‌باشد. از طرفی، تصور عامه که انتقال سند هرگونه مسئولیت حقوقی را از خریدار و فروشنده سلب می‌نماید، به هیچ عنوان صحیح نبوده و با توجه به روند افزایشی قیمت سیم کارت‌های رند در سالیان گذشته خصوصاً کد ۱۱۱، می‌بایست نقل و انتقال سیم کارت با گارانتی و ارائه اسناد توسط مجموعه های معتبر انجام شود. اهمیت این امر از آن روست که در صورت کشف هرگونه فساد تا قبل از انتقال سند سیم کارت به نام خریدار، فروشگاه صادر کننده فاکتور در این خصوص می بایست پاسخگو ‌باشد.

بنابراین در مورد بعد حقوقی خرید و فروش سیم کارت، رعایت موارد ذیل ضروری است:

✓ خرید و فروش سیم کارت در مراکز معتبر و فروشگاه‌های دارای مجوز و با سابقه در این امر

✓ اخذ فاکتور فروش، صلحنامه یا قرارداد همزمان با دریافت سند انتقال مالکیت

۲_ یکی از مؤلفه‌های اصلی در امر خرید و فروش سیم کارت، کارشناسی منصفانه قیمت سیم کارت‌های رند می‌باشد که به “بعد مادی خرید و فروش سیم کارت” اشاره دارد. در این زمینه، مجموعه وی‌آی‌پی کد با در اختیار داشتن کادر مجرب و با سابقه، بصورت رایگان و به عنوان خدمت ویژه به مشتریان، اقدام به ارزش گذاری و اعلام قیمت کدهای مختلف سیم کارت خصوصاً خطوط رند می کند.

۳_ از دیگر مواردی که به عنوان “بعد معنوی خرید و فروش سیم کارت” می‌بایست مورد نظر قرار گیرد و از شاخصه های اصلی در خرید سیم کارت می‌باشد، زنگ خور معقولانه می‌باشد که جهت بررسی این موضوع در خصوص سیم کارت های رند و خاص، مجموعه وی‌آی‌پی کد بدواً سیم کارت را خریداری کرده و ضمن ارزیابی این موضوع، نسبت به فروش سیم کارت به مشتریان خود اقدام می‌نماید. همچنین مادامی که سیم کارت دارای زنگ خورهای متعدد باشد از فروش آن جلوگیری شده و پس از گذشت مدت زمان معقول آن را به فروش می‌رساند که باعث ایجاد مزاحمت برای مشتریان گرانقدر نشود.

خرید و فروش انواع سیمکار با قیمت عالی

آخرین مطالب در وی آی پی کد 

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.